מהפכה טכנולוגית בענף התיירות חברת Msoft משיקה את מערכת Nasa freelance לסוכנים עצמאיים !!!
top of page

מהפכה טכנולוגית בענף התיירות חברת Msoft משיקה את מערכת Nasa freelance לסוכנים עצמאיים !!!

לרגל 20 שנה להשקת מערכת Nasa מערכת Back office לניהול משרדי נסיעות בתיירות יוצאת ,פנים ונכנסת ,הודיעה החברה השבוע על השקת מערכת Nasa freelance מערכת המתאימה לסוכנים עצמאיים ומשרדים קטנים מעמדה אחת .



המערכת תשווק במחיר שתוזיל את עלויות הסוכנים ותוריד להם את יוקר המחיה וזאת רק במחיר של 29$ לחודש עם דמי הקמה חד פעמיים של 49$ . והיא תספק מענה מושלם לסוכנים עצמאיים ותכלול מספר רב של מודלים הכוללים :


מערכת נאסא לניהול משרדי תיירות

  • ניהול דוקטים בתיירות יוצאת (ניתן להוסיף מודלים של תיירות נכנסת ופנים בתשלום חודשי סמלי ) .

  • הפקת שוברים ממותגים מהמערכת כולל יוצאו ושליחה .

  • ניהול והתחשבנות עם ספקים .

  • הנהלת חשבונות והפקת דוחות מע"מ .


ועוד מגוון רחב של אפשרויות רבות המסייעות לסוכן לשלוט ולנהל את העבודה היום יומית שלו בצורה מושלמת .



כידוע , חברת Msoft הינה חברה טכנולוגית המפתחת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים שמחזיקה מספר מוצרי מדף מצליחים מאוד בענף התקשורת ,הרפואה והתיירות ומשתמשים בהם אלפי לקוחות בארץ ובעולם .



חברת Msoft פיתחה את Nasa בשנת 2003 ובשנת 2019 השיקה את המערכת הענן שלה Nasa OS ולאחרונה החברה החלה התממשקות עם מספר רב של מערכות וספקים כמו amadeus , sabre , השכרת רכב , ביטוח ומערכות הזמנות שונות במטרה להקל על עבודת סוכני הנסיעות ולחסוך להם זמן יקר והרבה כסף .



כמו כן החברה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם רשת סוכני הנסיעות העצמאים הגדולה בישראל רשת Utravel שהחברים ברשת יהנו מתנאים מיוחדים .


יהודה זפרני

יהודה זפרני - מומחה בינלאומי לניהול, תיירות ותעופה התייחס ואמר :" המהפכה שהחלה בדיוק לפני 10 שנים הייתה מהפכת הלואקוסט LC שבאמת הצניחה לנו את המחירים באופן משמעותי והורידה לנו את יוקר המחייה בטיסות . לאחר המהפכה בתעופה הגיעה מהפכת המלונות מ 2015 עד 2019 והחסמים ירדו והבירוקרטיה צומצמה ותמריצים הגיעו ליזמים ואפשר לבנות בית מלון במקום עד 15 שנה היום עד 5 שנים ואנחנו רואים בשנים האחרונות את תנופת הקמת המלונות החדשים , מעל 100 בתי מלון חדשים ורשתות חדשות שנכנסו לשוק המלונאות בשנים האחרונות !!! והנה אנחנו מגיעים לשנת 2023 ופה הולכת להתחולל מהפכה שאני קורא לה LCTA שזה LOW COST TRAVEL AGENT שזה אומר שעולם הנסיעות והטכנולוגיה אצל סוכני הנסיעות הולך להשתנות . איך זה ישתנה? ע"י מלחמה במונופולים וזה ישתנה בדרך הורדת יוקר המחייה אצל סוכני הנסיעות באמצעות הורדת מחירי הטכנולוגיה !!! וכאן בעצם נחשפתי לNASA מבית Msoft שהיא בעצם התוכנה הטובה ביותר במחיר הנוח ביותר שחוסך בהוצאות ומגדיל את הרווחים ללא צורך בעליית מחירים ללקוחות הקצה, התוכנה שנותנת מענה לכל סוגי סוכני הנסיעות- מגדולים ביותר ורשתות ועד סוכנים עצמאיים שעובדים מהבית במגוון התחומים-תיירות נכנסת, פנים ויוצאת וסיטונאות. .ממליץ לכל סוכן לבדוק את המערכת כי נדהמתי מהיכולות שלה והממשק הנוח שלה ".

3,987 צפיות
bottom of page